Kabul Edilen Bildiriler

Önemli Not:

Kabul yazılarını aşağıdaki linklere tıklayarak görebilirsiniz.

Aşağıdaki liste, bildirilerin gönderilme tarihine göre sıralanmıştır.

AD-SOYAD BİLDİRİ BAŞLIĞI
DOÇ. DR. MEHEDDİN İSPİR NEF’İ’NİN HİCVLERİNDE SOSYAL ELEŞTİRİ
DOÇ. DR. MEHEDDİN İSPİR KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE ISTIRABI DİLE GETİREN BEYİTLERDE DİNİ VE TASAVVUFİ KAVRAMLARIN KULLANIMI
VEDAT ŞEN BURHAN CAHİT MORKAYA’NIN KIZIL SERAP ADLI ROMANINDA KADIN-TOPLUM-CİNSİYET KISKACINDA KALAN BİR KARAKTER: AYTEN
DOÇ. DR. İSMAİL AVCI UŞAKLI DERÛNÎ VE YENİ BİR NÜSHASI VESİLESİYLE İLİM MESNEVİSİ
DOÇ. DR. YUSUF ZİYA SÜMBÜLLÜ KÜLTÜREL DOKU ÖĞESİ OLARAK DUVAR HALILARI-TABLO SERGİLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOÇ. DR. YUSUF ZİYA SÜMBÜLLÜ KİTAB-I PERİNAME ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOÇ. DR. ERHAN AKIN OKUMA YAZMA BİLMEYEN KADINLAR İLE İLGİLİ BİR İNCELEME

(MUŞ-BULANIK ÖRNEĞİ)

DOÇ. DR. ERHAN AKIN TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DERS PLANI HAZIRLAMA

(OSMANLICA DERSİ ÖRNEĞİ)

İBRAHİM BİRİCİK MODERN DÜNYANIN ARAYIŞ İÇİNDE OLAN EYLEMSİZ BİREYİ: (C.) YA DA TÜRK ROMANINDA AYLAK ADAM (C.)
ARŞ. GÖR. DR. GÜRHAN ÇOPUR MİLLİ ROMANTİK DUYUŞ TARZI VE YETİK OZAN (TURGUT GÜNAY)
BÜNYAMİN TETİK

KÂSIMÎ MECMU’ASI’NDA BAHÂYÎ’YE AİT ŞİİRLER

BÜNYAMİN TETİK

KÂSIMÎ MECMU’ASI’NDA NÂZIMÎ’YE AİT ŞİİRLER

BARIŞ KÖSE 2023 VİZYONU: 21. YÜZYILDA EDEBİYAT ÖĞRETMENİ OLMAK

“EĞİTİLMİŞ TEKNOLOJİNİN DİJİTAL EDEBİYAT MATERYALLERİNE DÖNÜŞÜMÜ ”

PROF. DR. KERİME ÜSTÜNOVA

TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE SÖZDİZİMSEL DERECELENDİRME

DR. ÖĞR. ÜYESİ BÜNYAMİN SARIKAYA KONUŞMA EĞİTİMİ DERSİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL KONUŞMA BECERİLERİ VE KONUŞMA KAYGILARINA ETKİSİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ BÜNYAMİN SARIKAYA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNİ KULLANIM SIKLIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
DOÇ.DR.YASİN KILIÇ,

ARŞ. GÖR. YUNUS ŞAKİROĞLU

MİZAH TEMELLİ ETKİNLİKLERİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ
ARŞ. GÖR. YUNUS ŞAKİROĞLU YAŞAR KEMAL’İN ÇOCUĞA VE ÇOCUK EDEBİYATINA BAKIŞI
PROF. DR.SALİM ÇONOĞLU POSTMODERNİZME KARŞI BİR POSTMODERN ROMAN YA DA MEKANİZMİN HÂKİMİYETİNE DİRENMEK: ZEMHERİ KUYUSU
AYŞEGÜL AYDOĞAN KAHRAMANIN SONSUZ YOLCULUĞU BAĞLAMINDA SABAHATTİN ALİ’NİN İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN ROMANI
DR. LATİFE KIRBAŞOĞLUKILIÇ

ÇAĞLAR YAPRAKGÜL

DİVANU LÜGATİ’T TÜRK’TE EĞİTSEL DEĞERLER
HÜNKÂR KARACA TARİHÎ ROMAN VE ROMANLARDA KÛT’ÜL AMÂRA SAVAŞI
PROF. DR. LUTVİYYE ASGERZADA TÜRK DILINI ÖĞRETİLMESİNDE EDEBİYATIN ROLÜ
PROF. DR. LUTVİYYE ASGERZADA BİLDİRİ BAŞLIĞI: AZERBAYCAN SAHNESİNDE TÜRK MİLLETİNİN KURTARICISİ GAZİ MUSTAFA KEMAL İMAJİ
PROF. DR. MURAT KACIROĞLU ECE AYHAN’IN MEÇHUL ÖĞRENCİ ANITI ŞİİRİNDE ÖZNE-İKTİDAR İLİŞKİSİNİN KURGUSU ÜZERİNE BİR İNCELEME
PROF. DR. MURAT KACIROĞLU ETKİLENME ENDİŞESİ AÇISINDAN AHMET HAŞİM’İN POETİK YAZILARI
DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZGÜR KIYÇAK MADDEDEN MANAYA: NAKD-İ CAN
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜLYA SÖNMEZ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAZANIMLARINDAKİ DİL BİLGİSİ İÇERİKLERİNİ DEĞERLENDİRMELERİ ÜZERİNE BİR DURUM İNCELEMESİ
MUHAMMET NURİ CEYLAN  

MADDİ KÜLTÜR ÖĞELERİNİN KAYIT ALTINA ALINMASININ ÖNEMİ VE BU BAĞLAMDA HAMİT ZÜBEYİR KOŞAY’IN ÇALIŞMALARI

ARŞ. GÖR. ADEM MASATTAŞ

DÎVÂNU LUGÂTİ’T-TÜRK VE HALK HEKİMLİĞİ

BÜYÜLÜK VE RASYONEL TEDAVİ YÖNTEMLERİ

DR. ÖĞR. ÜYESİ YASEMİN YAYLALI KLASİK FARS VE KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE BENZETME UNSURU OLARAK MEYVELER
DOÇ. DR. MAYRAMGÜL DIYKANBAY CAZGIÇ AKIN MOLDO KILIÇ’IN HAYATI VE SANATI
DOÇ. DR. MUSTAFA AYDEMİR 93 HARBİ’NİN TÜRK ROMANI’NA YANSIMASI
OLCAY ÖZÇELİK ARSLAN GENÇLERİN KULLANDIĞI  DİL
SEHER ŞAHAN YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE FİLMLERİN KULLANIMI: BİZİM AİLE FİLMİ ÖRNEĞİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERKAN ÇAKMAK OSMANLI DÖNEMİ TÜRK SÖZLÜKÇÜLÜĞÜNÜN KEŞFEDİLMEMİŞ BİR ÖRNEĞİ: OSMANZÂDE AHMED TÂİB’İN MİR’ÂTÜ’L-MÜŞKİL ADLI BİLİNMEYEN BİR ESERİ
ÖĞR. GÖR. EZGİ İNAL YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÇOCUKLARA ÖĞRETİMİNDE

ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ

DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİNE ATMACA ANTALYA AĞIZLARINDA YAPI VE ANLAM BAKIMINDAN DUA VE BEDDUALAR
DR. ÖĞR. ÜYESİ FETTAH KUZU İKİ GAZELİNDEN HAREKETLE HOCA DEHHÂNÎ’NİN EDEBÎ KİŞİLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
DR. ÖĞR. ÜYESİ NUSRET YILMAZ CAHİT KOYTAK’IN ŞİİRLERİNDE METAFİZİKİ GERİLİM
DOÇ. DR. AHMET İÇLİ AKLÎ’NİN ATEŞ KASİDESİNDE ATEŞ İMGESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULSAMET ÖZMEN KASÎDEDE DEĞİŞEN MUHTEVÂ: ALÎ EMÎRÎ’NİN SANÂYİ REDİFLİ KASÎDESİ
ARŞ. GÖR. REYHAN KARKINLI KASIMALI BAYALİNOV’UN “KSÖL BOYUNDA” ROMANINDA İDEALLEŞTİRİLEN SOVYET KADIN TİPİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ RASİM ÖZYÜREK TÜRKİYEDE ORTA DERECELİ OKULLARIMIZDA DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜSNA KOTAN SENGLĀḪ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN SÖZLÜK BİLİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖĞR. GÖR. ASLIHAN TURGUT YEMEK ÖLÇÜLERİNDE KULLANILAN SÖZ VE SÖZ GRUPLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
DR. ÖĞR. ÜYESİ HALİME ÇAVUŞOĞLU IV. MURAT’A YAZILMIŞ BİR KASİDE: KASİDE-İ NAKŞ
DR. ÖĞR. ÜYESİ MEHMET AKİF GÖZİTOK HÜSN Ü AŞK’IN TELİF SÜRECİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ NURSAN ILDIRI ÇAĞDAŞ ÖZBEK YAZAR AYBEK’İN HİKÂYELERİNDE TASVİR FİİLLER VE İŞLEVLERİ
DOÇ. DR. ŞERİFE AKPINAR ERZURUM’DA NEŞREDİLEN ESKİ HARFLİ BİR ÇOCUK MECMUASI

“TÜRK ÇOCUĞU”

PROF. DR. HASAN KAVRUK

DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜLYA SÖNMEZ

ÖĞRETMEN ADAYLARININ EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI DERSİNDEN BEKLENTİLERİ
DOÇ. DR. NECDET TOZLU AĞLAR BABA’DA “HİKMET” GELENEĞİ
DR. YAKUP GELİR SEZAİKARAKOÇ’UN MASAL ŞİİRİNDE DOĞU’NUN BATI’YA YOLCULUĞU
BABA MUHARREMLİ ÇAĞDAŞ TÜRK AĞIZLARINDA ESKİ KELİMELER
ARŞ. GÖR. ZÜLEYHA HANDE AKATA ANTONIE GALLAND VE SÖZLÜKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
EZGİOYA MALKOÇ HAKAS TÜRKÇESİNDE GİYİM-KUŞAM VE SÜSLENME KÜLTÜRÜNE AİT SÖZ VARLIĞI
SABIRBEK BÖRÜBAY ”BALALARGA KIRAAT” OKUL KİTABI ÜZERİNE
DOÇ. DR. MEHMET SOĞUKÖMEROĞULLARI ŞERİF AKTAŞ’IN ŞAİRLİĞİ
İBRAHİM DEMİRCİ ÖZBEK EFSANELERİNDE ŞEKİL DEĞİŞTİRME MOTİFİ VE ESKATOLOJİ ÜZERİNE

 

DR. ÖĞR. ÜYESİ İSA IŞIK GELENEĞİN VE MEDENİYETİN DÜŞÜŞÜ BAĞLAMINDA SEZAİ KARAKOÇ’UN “GAZEL”İ
ÖĞR. GÖR. SILA TÜRKAY YAVUZEL YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA HALK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN YERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
MUSTAFA BİRGÜL MANZÛM-MENSÛR BİR TASAVVUFÎ SÖZLÜK ÖRNEĞİ

HECSÜ’L-HÂCİS VE HEMSÜ’N-NÂİS

PROF.DR. RIDVAN CANIM LATİFİ TEZKİRESİ’NDE ŞAİRLERİN ESERLERİYLE İLGİLİ BİLGİ, TANITIM VE DEĞERLENDİRMELER
DR. ÖĞR. ÜYESİ EMRAH BİLGİN KLÂSİK ŞİİRDE MANAYI SAĞLAYAN BİR UNSUR OLARAK MÛSİKÎ MAKAMLARININ KULLANILIŞINA DAİR BAZI ÖRNEKLER
AHMET ARSLAN

ÖĞR. GÖR. İLKNUR CİVAN

PROF. DR. ÜMİT DENİZ TURAN

TÜRKÇEDE SIKÇA YANLIŞ YAZILAN SÖZCÜKLERİN BÜYÜK ÖLÇEKLİ DERLEMELERDE TESPİT EDİLMESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERVET ŞENGÜL 2000 ŞİİRİNDE YENİ BİR TARZ: GÖRSEL ŞİİR
ELİF GİZEM KARAOĞLU

DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF SÖYLEMEZ

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE YETERLİK FİİLİNİN YERİ VE ÖĞRETİMİ
ARŞ. GÖR. NERGİZ DEMİR SOLAK “ÇIĞ” OYUNU VE “SESSİZ BİR YER” FİLMİNDE BİR KORKU/GERİLİM UNSURU OLARAK SES
HATİCE OĞUZ TÜRKMEN TÜRKÇESİNDE HÂL EKLERİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ
PROF. DR. LOKMAN TURAN

ESRA GİZEM KARA

ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA METAFORUN YOLCULUĞU
İNAN UMURBEG KARS İLİNDE GÜNÜMÜZ DEĞİŞEN-DÖNÜŞEN CENAZE ADETLERİ
MURAT BALCI TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN E- METİNLERİN COMPACT DİSC  (CD) VE OKUMA YOLUYLA AKTARIMININ ANLAMAYA ETKİSİ
DOÇ. DR. SAVAŞKAN CEM BAHADIR NİHÂNUZ” REDİFLİ İKİ GAZELİN TEŞBİHLERİ ARASINDAKİ FARKLAR
DOÇ. DR. SAVAŞKAN CEM BAHADIR İKİ REMİLNAME ÜZERİNE BAZI NOTLAR
DR. ÖĞR. ÜYESİ MURAT KEKLİK RUMELİLİ ZAİFÎ’DE DOĞAL SÖYLEYİŞ
DR. ÖĞR. ÜYESİ MURAT KEKLİK KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE YILDIZ İLE İLGİLİ DEYİMLER
ÖĞR. GÖR. GÜLŞAH BULUT METİNDİLBİLİM BAĞLAMINDA TÜRKÇE DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ CANER SOLAK METİNLERARASILIK AÇISINDAN REŞAT NURİ GÜNTEKİN’İN ESKİ HASTALIK ROMANI VE YUSUF İLE ZÜLEYHA HİKÂYESİ
ARŞ. GÖR. HASAN DAĞ BİYOGRAFİK KAYNAK OLARAK ŞİİR MECMUALARI: MİLLİ KÜTÜPHANE 06 MİL YZ A 2552 NUMARALI ŞİİR MECMUASI ÖRNEĞİ
SALİH TUZLUKAYA METİNDİLBİLİMSEL BİR BAKIŞLA PISA OKUMA BECERİLERİ SORULARI VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEKİ YERİ
DOÇ. DR. M. ABDULLAH ARSLAN,

DR. ÖĞR. ÜYESİ TACETTİN ŞİMŞEK

GERİLLADAN SİMYACIYA NAZİR AKALIN’IN ŞİİRİ
DOÇ. DR. M. ABDULLAH ARSLAN,

ARŞ. GÖR. NURULLAH AYDIN

ÖMER SEYFETTİN’İN HİKÂYELERİNDEN HAREKETLE SEÇMELİ YAZMA VE YAZARLIK BECERİLERİ DERSİ İÇİN YILLIK KAZANIM PLANI HAZIRLAMA
ARŞ. GÖR. ZEYNEP CİN ŞEKER TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİL, DİLBİLİM VE DİL BİLGİSİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSA TILFARLIOĞLU ALİ BİN NAKÎB HAMZA VE TUHFETÜ’L-LETÂ’İF’İ
DR. ÖĞR. ÜYESİ TURAN GÜLER AHMET MUHİP DIRANAS’IN ŞİİRLERİNDE BİR İMGE OLARAK ANADOLU
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ ABDULKERİM DİNÇ YAHYA KEMÂL VE TİYATRO
DR. MÜCAHİT AKKUŞ ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ AÇISINDAN

TARİHÎ TIP METİNLERİNİN İNCELENMESİ

PROF. DR. LOKMAN TURAN,

DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜSEYİN ÖZTÜRK,

ARŞ. GÖR. ALİ KIRCI

PAMUK PRENSES’TEN OBUR PRENSES’E
ÇOCUK EDEBİYATINDA PRENSES İMGESİNİN DÖNÜŞÜMÜ
PROF. DR. LOKMAN TURAN

VEDAT KAZAN

MEVLANA İDRİS ZENGİN’İN MASALLARINDA FANTASTİK YAPI VE GERÇEKLİK DENGESİ: HALEPLİ ZEYNEP ÖRNEĞİ
ARŞ. GÖR. RUKİYE IŞIK AYDIN KADIN YAZARLAR TARAFINDAN KALEME ALINAN İLK GENÇLİK ROMANLARINDAKİ KONU VE KARAKTERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
FATİH AYDOĞAN MİLLÎ MÜCADELE DÖNEMİNDEKİ ERMENİ SORUNUNUN NEDENİNİN BÖLGESEL Mİ DİNSEL Mİ OLDUĞU ÜZERİNE İNCELEME
SAHRA İPEK EDİS AYDOĞAN HERKES NAZARA İNANIR: AMERİKA ÖRNEĞİ
ARŞ. GÖR. HAKAN SOYDAŞ ALPHONSE DAUDET’NİN “LA MENTEUSE” HİKÂYESİNİN ALİ NİHAD VE HALİT ZİYA UŞAKLIGİL TARAFINDAN ÇEVİRİLERİ
HATİCE OĞUZ TÜRKMEN TÜRKÇESİNDE HÂL EKLERİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ
ARŞ. GÖR. BİLAL DEMİR OKURUN SEYİRCİYE DÖNÜŞÜMÜ BAĞLAMINDA EDEBİYAT SİNEMA İLİŞKİSİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNVEREN KAPANADZE,

SONER ÖZKAN

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SOSYAL STİLİSTİK VARYASYON
DOÇ. DR. MUSTAFA AYDEMİR,

NİHAL UYSAL ZAN

BEHÇET ÇELİK’İN SOLUK BİR AN VE DÜNYANIN UĞULTUSU ROMANLARINDA VAROLUŞSAL SORGULAMALAR
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ SEVDA ÖNAL KILIÇ GARİBNÂME MESNEVİSİ’NİN DÜZENLENİŞİ VE SAYI SİSTEMATİĞİ
SEVAL ÖĞMEN ALTUN YARUK SUDUR’DAKİ AÇ PARS HİKÂYESİNİN GÖSTERGEBİLİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
ARŞ.GÖR.HİLAL ŞEN İDE FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA’NIN “TÜRKÇEM BENİM SES BAYRAĞIM” ADLI ESERİNİN SÖZ DİZİMİ
ÖĞR.GÖR. SILA TÜRKAY YAVUZEL YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA HALK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN YERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜSEYİN ÖZTÜRK

DR. ÖĞR. ÜYESİ EVREN ERZEN

ARŞ. GÖR. DR. ÜYESİ TAHİR TAĞA

BİR TABUNUN GÖSTERGEBİLİMSEL İNCELEMESİ:

MORRİS MİCKLEWHİTE VE TURUNCU ELBİSE

ARŞ. GÖR. AHMET KARADOĞAN KPSS TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ ALAN BİLGİSİ SORULARININ KONU ALANLARINA GÖRE DAĞILIMININ İNCELENMESİ
ARŞ. GÖR. ZEYNEP CİN ŞEKER

ARŞ. GÖR. AHMET KARADOĞAN

ARŞ. GÖR. FETULLAH UYUMAZ

ÜNİVERSİTELERDE ZORUNLU OKUTULAN TÜRK DİLİ DERSİNİN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ
ARŞ. GÖR. FETULLAH UYUMAZ 6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA BULUNAN MİLLÎ MÜCEDELE TEMASININ ÇOCUĞA GÖRELİK İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYSUN ÇELİK BİR ŞEHİR İKİ KADIN:LEYLÂ HANIM İLE ŞEREF HANIM’IN İSTANBUL’U
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYSUN ÇELİK ZEVCE”NİN “ZEVC”İNE AĞIDI, “ZEVC”İN “ZEVCE”SİNE YADİGÂRI:

FERÎDE HANIM DÎVÂNI’NDA EŞİ ALİ RÂİF BEY’İN İZLERİ

DOÇ. DR. YASİN KILIÇ TÜRKÇE VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN RETORİK SÖYLEM ALGISI
DR. FİKRİ AYDEMİR ÇERKEZ EDEBİYATINDAN BİR TARİHİ ROMAN, TAŞDEĞİRMEN
DR. ÖĞR. ÜYESİ FATİH VEYİS

AYŞEGÜL KAYAR

2018 TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMINDA TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ FATİH VEYİS

MEHMET VEHBİ BÜKER

10. SINIF OSMANLI TÜRKÇESİ DERS KİTABININ OKUMA VE YAZMA ETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
CANAN NİMET MERT DURAN

ARŞ. GÖR. DENİZ IŞIKOĞLU

METİNDİLBİLİMSEL BİR ÇÖZÜMLEME: YAYLA
ONUR ÇETİN OSMANLI MEZAR TAŞLARINA YANSIYAN MEDENİYET VE İNANÇ DÜNYASI: EYÜP ÖRNEĞİ
ARŞ. GÖR. VELİ KILIÇARSLAN GÜVEN TURAN’IN “UZAK BİR KIYI” ADLI ŞİİRİNİN OLUŞUM AŞAMALARI
ARŞ. GÖR. FATİH EKİCİ YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJİSİ İLE EDEBÎ METİN ÜRETİM UYGULAMALARI: ROMAN VE ÖYKÜ ÖRNEĞİ
FATMA KORKMAZ HAZAR MEHMED TAHİR, THE TEACHER OF MUSTAFA KEMAL ATATÜRK FROM BURSA
MUSTAFA OKCUL GÜLTEN AKIN’IN POETİKASI
BETÜL TİFTİK TÜRKİYE TÜRKÇESİ VE TÜRKMEN TÜRKÇESİ ATASÖZLERİ VD EYİMLERİNDE GEÇMİŞTEN BUGÜNE DİN KAVRAMI
DOÇ. DR. MELİKE GÖKCAN BATLAMYUS KOZMOGONİSİNİN KLASİK EDEBİYATIMIZDAKİ BİR YANSIMASI YEDİ İKLİM NAZARİYESİ VE BİR ÖRNEK METİN: “MANZUME-İ YEDİ İKLİM”
ÖĞR. GÖR. ZÜLAL ŞENOL EBREN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL OKUMAYA GÖRE DÜZENLENMİŞ OKUMA ETKİNLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
DOÇ. DR. MELİKE GÖKCAN AYASOFYA TARİHİNE DAİR BİR RİSALE: “TERCÜME-Yİ- TÂRİH-İ BİNÂ-YI ÂYÂSOFYA”
ARŞ. GÖR. FETULLAH UYUMAZ TUNCER CÜCENOĞLU’NUN ÇIKMAZ SOKAK ADLI OYUNUNUN İNCELENMESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ ERDOĞAN ULUDAĞ MOLLA CÂMÎ, NÜVİDÎ-Yİ ŞİRÂZÎ VE LÂMİ’Î ÇELEBİ’NİN SALÂMÂN U ABSÂL ADLI MESNEVÎLERİNİN MUKAYESESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ ERDOĞAN ULUDAĞ AHMED RÂSİM’İN “YENİ USÛL MUALLİM-İ SARF (İKİNCİ SENE)” ADLI ESERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ HULUSİ EREN SULTAN ŞAİRLERİN DİLİNDEN SALTANAT
NAZAN AŞIK 19. YÜZYILA AİT BİR ŞİİR MECMUASININ TANITIMI
DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULSAMET ÖZMEN KLASİK TÜRK EDEBİYATI ESERLERİNDEN DELÎLÜ’L-İBÂD
ŞEYMA KARACA KÜÇÜK GÜRSEL KORAT’IN RÜYA KÖRÜ VE JULIAN BARNES’IN BİR SON DUYGUSU ADLI ROMANLARINDA POSTMODERN TARİH ANLAYIŞI
DR. ÖĞR. ÜYESİ HAMZA KOLUKISA ABDURRAHİM KARAKOÇ’UN ŞİİRLERİNDE İSLÂM
ELİF ATALAY İŞLEVSEL DİL BİLGİSİNİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDEKİ ETKİLİLİĞİ
DOÇ. DR. MEHRALİ CALP TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ŞİİR VE ŞİİR EZBERLEMEYLE İLGİLİ EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
DOÇ. DR. MEHRALİ CALP BAĞ FİİLLER BAĞLAMINDA VİRGÜL KULLANIMI
ARŞ. GÖR. HİLAL ŞEN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA’NIN “TÜRKÇEM BENİM SES BAYRAĞIM” ADLI ESERİNİN SÖZ DİZİMİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR GÖKÇE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN METİN TÜRLERİNİ KAVRAMLAŞTIRMA BİÇİMLERİ VE TÜR FARKINDALIKLARI
DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR GÖKÇE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI YETERLİKLERİNE İLİŞKİN UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
DOÇ. DR. MEHMET SOĞUKÖMEROĞULLARI MEHMET ASAF’IN BEYİMİN EDEBİYATA MERAKI ADLI TİYATROSU VE İNCELEMESİ
DOÇ. DR. AHMET İÇLİ SULTAN III. MURAD’IN YENİ TÜRKÇE ŞİİRLERİ
PROF. DR. NESRİN FEYZİOĞLU

DOÇ. DR. İSMAİL HAKKI GERÇEK

KATARTİK (ARINDIRMACI) İŞLEV BAĞLAMINDA MEVLEVÎ ÂYİNLERİ
FATMA ŞENİZ FEYZİOĞLU TANZİMAT EDEBİYATININ EKLEKTİK FELSEFESİ (FİKRÎ ARKA PLAN)
PROF. DR. NESRİN FEYZİOĞLU

FATMA ŞENİZ FEYZİOĞLU

ARABA SEVDASI VE İNTİBAH ROMANLARINDAN HAREKETLE SÖZBİÇİMCİ BELAGATTAN TANZİMAT MODERNLİĞİNE GEÇİŞ
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERAP UZUNER YURT

DR. ÖĞR. ÜYESİ TACETTİN ŞİMŞEK

ÇEVİRİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ
DR. ÖĞR. ÜYESİ SIDDIK BAKIR

AYŞE ŞİMŞEK

DARÜRRAHAT MÜSLÜMANLARI VE TÜRK ROMANINDA ÜTOPYA-DİSTOPYA
DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNVEREN KAPANADZE

SONER ÖZKAN

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE DİYALEKT
TUĞBA HAN

DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF SÖYLEMEZ

ÇOCUK HAKLARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK EĞİTSEL BİR OYUN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DR.ÖĞR. ÜYESİ MÜZAHİR KILIÇ PEYGAMBER KISSALARI BAĞLAMINDA, HAZRET-İ SÜLEYMAN VE BÜLBÜL KISSASI
DR. ÖĞR. ÜYESİ SIDDIK BAKIR

HİLAL TONKA

ATSIZ’IN ŞİİRLERİNDE GEÇEN YABANCI DİLLERE AİT KAVRAM İŞARETLERİ
NİLGÜN EYİGÜN SAY

DR. ÖĞR. ÜYESİ YUSUF SÖYLEMEZ

KAVRAM ÖĞRETİMİNE YÖNELİK BİR OYUN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
PROF. DR. LOKMAN TURAN

ARŞ. GÖR. AHMET KARABULUT

TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ
PROF. DR. LOKMAN TURAN

ARŞ. GÖR. MUHAMMED TUNAGÜR

HASAN ALİ TOPTAŞ’IN ‘BEN BİR GÜRGEN DALIYIM’ ADLI YAPITININ ÇOCUĞA GÖRELİK İLKELERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
PROF. DR. H. AHMET KIRKKILIÇ AHTARİ-İ KEBİR’DE TIBBİ TERİMLER
PROF. DR. H. AHMET KIRKKILIÇ LEHCETÜ’L-LÜGAT’TA TIBBİ TERİMLER