Önemli Not:
Kabul yazılarını aşağıdaki linklere tıklayarak görebilirsiniz. Aşağıdaki liste, bildirilerin gönderilme tarihine göre sıralanmıştır. |
|
AD-SOYAD | BİLDİRİ BAŞLIĞI |
DOÇ. DR. MEHEDDİN İSPİR | NEF’İ’NİN HİCVLERİNDE SOSYAL ELEŞTİRİ |
DOÇ. DR. MEHEDDİN İSPİR | KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE ISTIRABI DİLE GETİREN BEYİTLERDE DİNİ VE TASAVVUFİ KAVRAMLARIN KULLANIMI |
VEDAT ŞEN | BURHAN CAHİT MORKAYA’NIN KIZIL SERAP ADLI ROMANINDA KADIN-TOPLUM-CİNSİYET KISKACINDA KALAN BİR KARAKTER: AYTEN |
DOÇ. DR. İSMAİL AVCI | UŞAKLI DERÛNÎ VE YENİ BİR NÜSHASI VESİLESİYLE İLİM MESNEVİSİ |
DOÇ. DR. YUSUF ZİYA SÜMBÜLLÜ | KÜLTÜREL DOKU ÖĞESİ OLARAK DUVAR HALILARI-TABLO SERGİLER ÜZERİNE BİR İNCELEME |
DOÇ. DR. YUSUF ZİYA SÜMBÜLLÜ | KİTAB-I PERİNAME ÜZERİNE BİR İNCELEME |
DOÇ. DR. ERHAN AKIN | OKUMA YAZMA BİLMEYEN KADINLAR İLE İLGİLİ BİR İNCELEME
(MUŞ-BULANIK ÖRNEĞİ) |
DOÇ. DR. ERHAN AKIN | TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DERS PLANI HAZIRLAMA
(OSMANLICA DERSİ ÖRNEĞİ) |
İBRAHİM BİRİCİK | MODERN DÜNYANIN ARAYIŞ İÇİNDE OLAN EYLEMSİZ BİREYİ: (C.) YA DA TÜRK ROMANINDA AYLAK ADAM (C.) |
ARŞ. GÖR. DR. GÜRHAN ÇOPUR | MİLLİ ROMANTİK DUYUŞ TARZI VE YETİK OZAN (TURGUT GÜNAY) |
BÜNYAMİN TETİK |
KÂSIMÎ MECMU’ASI’NDA BAHÂYÎ’YE AİT ŞİİRLER |
BÜNYAMİN TETİK |
KÂSIMÎ MECMU’ASI’NDA NÂZIMÎ’YE AİT ŞİİRLER |
BARIŞ KÖSE | 2023 VİZYONU: 21. YÜZYILDA EDEBİYAT ÖĞRETMENİ OLMAK
“EĞİTİLMİŞ TEKNOLOJİNİN DİJİTAL EDEBİYAT MATERYALLERİNE DÖNÜŞÜMÜ ” |
PROF. DR. KERİME ÜSTÜNOVA |
TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE SÖZDİZİMSEL DERECELENDİRME |
DR. ÖĞR. ÜYESİ BÜNYAMİN SARIKAYA | KONUŞMA EĞİTİMİ DERSİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL KONUŞMA BECERİLERİ VE KONUŞMA KAYGILARINA ETKİSİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ BÜNYAMİN SARIKAYA | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNİ KULLANIM SIKLIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ |
DOÇ.DR.YASİN KILIÇ, | MİZAH TEMELLİ ETKİNLİKLERİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ |
ARŞ. GÖR. YUNUS ŞAKİROĞLU | YAŞAR KEMAL’İN ÇOCUĞA VE ÇOCUK EDEBİYATINA BAKIŞI |
PROF. DR.SALİM ÇONOĞLU | POSTMODERNİZME KARŞI BİR POSTMODERN ROMAN YA DA MEKANİZMİN HÂKİMİYETİNE DİRENMEK: ZEMHERİ KUYUSU |
AYŞEGÜL AYDOĞAN | KAHRAMANIN SONSUZ YOLCULUĞU BAĞLAMINDA SABAHATTİN ALİ’NİN İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN ROMANI |
DR. LATİFE KIRBAŞOĞLUKILIÇ | DİVANU LÜGATİ’T TÜRK’TE EĞİTSEL DEĞERLER |
HÜNKÂR KARACA | TARİHÎ ROMAN VE ROMANLARDA KÛT’ÜL AMÂRA SAVAŞI |
PROF. DR. LUTVİYYE ASGERZADA | TÜRK DILINI ÖĞRETİLMESİNDE EDEBİYATIN ROLÜ |
PROF. DR. LUTVİYYE ASGERZADA | BİLDİRİ BAŞLIĞI: AZERBAYCAN SAHNESİNDE TÜRK MİLLETİNİN KURTARICISİ GAZİ MUSTAFA KEMAL İMAJİ |
PROF. DR. MURAT KACIROĞLU | ECE AYHAN’IN MEÇHUL ÖĞRENCİ ANITI ŞİİRİNDE ÖZNE-İKTİDAR İLİŞKİSİNİN KURGUSU ÜZERİNE BİR İNCELEME |
PROF. DR. MURAT KACIROĞLU | ETKİLENME ENDİŞESİ AÇISINDAN AHMET HAŞİM’İN POETİK YAZILARI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZGÜR KIYÇAK | MADDEDEN MANAYA: NAKD-İ CAN |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜLYA SÖNMEZ | ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAZANIMLARINDAKİ DİL BİLGİSİ İÇERİKLERİNİ DEĞERLENDİRMELERİ ÜZERİNE BİR DURUM İNCELEMESİ |
MUHAMMET NURİ CEYLAN |
MADDİ KÜLTÜR ÖĞELERİNİN KAYIT ALTINA ALINMASININ ÖNEMİ VE BU BAĞLAMDA HAMİT ZÜBEYİR KOŞAY’IN ÇALIŞMALARI |
ARŞ. GÖR. ADEM MASATTAŞ |
DÎVÂNU LUGÂTİ’T-TÜRK VE HALK HEKİMLİĞİ
BÜYÜLÜK VE RASYONEL TEDAVİ YÖNTEMLERİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ YASEMİN YAYLALI | KLASİK FARS VE KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE BENZETME UNSURU OLARAK MEYVELER |
DOÇ. DR. MAYRAMGÜL DIYKANBAY | CAZGIÇ AKIN MOLDO KILIÇ’IN HAYATI VE SANATI |
DOÇ. DR. MUSTAFA AYDEMİR | 93 HARBİ’NİN TÜRK ROMANI’NA YANSIMASI |
OLCAY ÖZÇELİK ARSLAN | GENÇLERİN KULLANDIĞI DİL |
SEHER ŞAHAN | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE FİLMLERİN KULLANIMI: BİZİM AİLE FİLMİ ÖRNEĞİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERKAN ÇAKMAK | OSMANLI DÖNEMİ TÜRK SÖZLÜKÇÜLÜĞÜNÜN KEŞFEDİLMEMİŞ BİR ÖRNEĞİ: OSMANZÂDE AHMED TÂİB’İN MİR’ÂTÜ’L-MÜŞKİL ADLI BİLİNMEYEN BİR ESERİ |
ÖĞR. GÖR. EZGİ İNAL | YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÇOCUKLARA ÖĞRETİMİNDE
ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİNE ATMACA | ANTALYA AĞIZLARINDA YAPI VE ANLAM BAKIMINDAN DUA VE BEDDUALAR |
DR. ÖĞR. ÜYESİ FETTAH KUZU | İKİ GAZELİNDEN HAREKETLE HOCA DEHHÂNÎ’NİN EDEBÎ KİŞİLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
DR. ÖĞR. ÜYESİ NUSRET YILMAZ | CAHİT KOYTAK’IN ŞİİRLERİNDE METAFİZİKİ GERİLİM |
DOÇ. DR. AHMET İÇLİ | AKLÎ’NİN ATEŞ KASİDESİNDE ATEŞ İMGESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULSAMET ÖZMEN | KASÎDEDE DEĞİŞEN MUHTEVÂ: ALÎ EMÎRÎ’NİN SANÂYİ REDİFLİ KASÎDESİ |
ARŞ. GÖR. REYHAN KARKINLI | KASIMALI BAYALİNOV’UN “KSÖL BOYUNDA” ROMANINDA İDEALLEŞTİRİLEN SOVYET KADIN TİPİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ RASİM ÖZYÜREK | TÜRKİYEDE ORTA DERECELİ OKULLARIMIZDA DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜSNA KOTAN | SENGLĀḪ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN SÖZLÜK BİLİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ |
ÖĞR. GÖR. ASLIHAN TURGUT | YEMEK ÖLÇÜLERİNDE KULLANILAN SÖZ VE SÖZ GRUPLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HALİME ÇAVUŞOĞLU | IV. MURAT’A YAZILMIŞ BİR KASİDE: KASİDE-İ NAKŞ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MEHMET AKİF GÖZİTOK | HÜSN Ü AŞK’IN TELİF SÜRECİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ NURSAN ILDIRI | ÇAĞDAŞ ÖZBEK YAZAR AYBEK’İN HİKÂYELERİNDE TASVİR FİİLLER VE İŞLEVLERİ |
DOÇ. DR. ŞERİFE AKPINAR | ERZURUM’DA NEŞREDİLEN ESKİ HARFLİ BİR ÇOCUK MECMUASI
“TÜRK ÇOCUĞU” |
PROF. DR. HASAN KAVRUKDR. ÖĞR. ÜYESİ HÜLYA SÖNMEZ |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI DERSİNDEN BEKLENTİLERİ |
DOÇ. DR. NECDET TOZLU | AĞLAR BABA’DA “HİKMET” GELENEĞİ |
DR. YAKUP GELİR | SEZAİKARAKOÇ’UN MASAL ŞİİRİNDE DOĞU’NUN BATI’YA YOLCULUĞU |
BABA MUHARREMLİ | ÇAĞDAŞ TÜRK AĞIZLARINDA ESKİ KELİMELER |
ARŞ. GÖR. ZÜLEYHA HANDE AKATA | ANTONIE GALLAND VE SÖZLÜKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
EZGİOYA MALKOÇ | HAKAS TÜRKÇESİNDE GİYİM-KUŞAM VE SÜSLENME KÜLTÜRÜNE AİT SÖZ VARLIĞI |
SABIRBEK BÖRÜBAY | ”BALALARGA KIRAAT” OKUL KİTABI ÜZERİNE |
DOÇ. DR. MEHMET SOĞUKÖMEROĞULLARI | ŞERİF AKTAŞ’IN ŞAİRLİĞİ |
İBRAHİM DEMİRCİ | ÖZBEK EFSANELERİNDE ŞEKİL DEĞİŞTİRME MOTİFİ VE ESKATOLOJİ ÜZERİNE
|
DR. ÖĞR. ÜYESİ İSA IŞIK | GELENEĞİN VE MEDENİYETİN DÜŞÜŞÜ BAĞLAMINDA SEZAİ KARAKOÇ’UN “GAZEL”İ |
ÖĞR. GÖR. SILA TÜRKAY YAVUZEL | YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA HALK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN YERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
MUSTAFA BİRGÜL | MANZÛM-MENSÛR BİR TASAVVUFÎ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
HECSÜ’L-HÂCİS VE HEMSÜ’N-NÂİS |
PROF.DR. RIDVAN CANIM | LATİFİ TEZKİRESİ’NDE ŞAİRLERİN ESERLERİYLE İLGİLİ BİLGİ, TANITIM VE DEĞERLENDİRMELER |
DR. ÖĞR. ÜYESİ EMRAH BİLGİN | KLÂSİK ŞİİRDE MANAYI SAĞLAYAN BİR UNSUR OLARAK MÛSİKÎ MAKAMLARININ KULLANILIŞINA DAİR BAZI ÖRNEKLER |
AHMET ARSLAN | TÜRKÇEDE SIKÇA YANLIŞ YAZILAN SÖZCÜKLERİN BÜYÜK ÖLÇEKLİ DERLEMELERDE TESPİT EDİLMESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERVET ŞENGÜL | 2000 ŞİİRİNDE YENİ BİR TARZ: GÖRSEL ŞİİR |
ELİF GİZEM KARAOĞLU | TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE YETERLİK FİİLİNİN YERİ VE ÖĞRETİMİ |
ARŞ. GÖR. NERGİZ DEMİR SOLAK | “ÇIĞ” OYUNU VE “SESSİZ BİR YER” FİLMİNDE BİR KORKU/GERİLİM UNSURU OLARAK SES |
HATİCE OĞUZ | TÜRKMEN TÜRKÇESİNDE HÂL EKLERİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ |
PROF. DR. LOKMAN TURAN | ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA METAFORUN YOLCULUĞU |
İNAN UMURBEG | KARS İLİNDE GÜNÜMÜZ DEĞİŞEN-DÖNÜŞEN CENAZE ADETLERİ |
MURAT BALCI | TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN E- METİNLERİN COMPACT DİSC (CD) VE OKUMA YOLUYLA AKTARIMININ ANLAMAYA ETKİSİ |
DOÇ. DR. SAVAŞKAN CEM BAHADIR | NİHÂNUZ” REDİFLİ İKİ GAZELİN TEŞBİHLERİ ARASINDAKİ FARKLAR |
DOÇ. DR. SAVAŞKAN CEM BAHADIR | İKİ REMİLNAME ÜZERİNE BAZI NOTLAR |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MURAT KEKLİK | RUMELİLİ ZAİFÎ’DE DOĞAL SÖYLEYİŞ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MURAT KEKLİK | KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE YILDIZ İLE İLGİLİ DEYİMLER |
ÖĞR. GÖR. GÜLŞAH BULUT | METİNDİLBİLİM BAĞLAMINDA TÜRKÇE DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ CANER SOLAK | METİNLERARASILIK AÇISINDAN REŞAT NURİ GÜNTEKİN’İN ESKİ HASTALIK ROMANI VE YUSUF İLE ZÜLEYHA HİKÂYESİ |
ARŞ. GÖR. HASAN DAĞ | BİYOGRAFİK KAYNAK OLARAK ŞİİR MECMUALARI: MİLLİ KÜTÜPHANE 06 MİL YZ A 2552 NUMARALI ŞİİR MECMUASI ÖRNEĞİ |
SALİH TUZLUKAYA | METİNDİLBİLİMSEL BİR BAKIŞLA PISA OKUMA BECERİLERİ SORULARI VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEKİ YERİ |
DOÇ. DR. M. ABDULLAH ARSLAN, | GERİLLADAN SİMYACIYA NAZİR AKALIN’IN ŞİİRİ |
DOÇ. DR. M. ABDULLAH ARSLAN, | ÖMER SEYFETTİN’İN HİKÂYELERİNDEN HAREKETLE SEÇMELİ YAZMA VE YAZARLIK BECERİLERİ DERSİ İÇİN YILLIK KAZANIM PLANI HAZIRLAMA |
ARŞ. GÖR. ZEYNEP CİN ŞEKER | TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİL, DİLBİLİM VE DİL BİLGİSİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSA TILFARLIOĞLU | ALİ BİN NAKÎB HAMZA VE TUHFETÜ’L-LETÂ’İF’İ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ TURAN GÜLER | AHMET MUHİP DIRANAS’IN ŞİİRLERİNDE BİR İMGE OLARAK ANADOLU |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ ABDULKERİM DİNÇ | YAHYA KEMÂL VE TİYATRO |
DR. MÜCAHİT AKKUŞ | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ AÇISINDAN
TARİHÎ TIP METİNLERİNİN İNCELENMESİ |
PROF. DR. LOKMAN TURAN, | PAMUK PRENSES’TEN OBUR PRENSES’E ÇOCUK EDEBİYATINDA PRENSES İMGESİNİN DÖNÜŞÜMÜ |
PROF. DR. LOKMAN TURAN | MEVLANA İDRİS ZENGİN’İN MASALLARINDA FANTASTİK YAPI VE GERÇEKLİK DENGESİ: HALEPLİ ZEYNEP ÖRNEĞİ |
ARŞ. GÖR. RUKİYE IŞIK AYDIN | KADIN YAZARLAR TARAFINDAN KALEME ALINAN İLK GENÇLİK ROMANLARINDAKİ KONU VE KARAKTERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME |
FATİH AYDOĞAN | MİLLÎ MÜCADELE DÖNEMİNDEKİ ERMENİ SORUNUNUN NEDENİNİN BÖLGESEL Mİ DİNSEL Mİ OLDUĞU ÜZERİNE İNCELEME |
SAHRA İPEK EDİS AYDOĞAN | HERKES NAZARA İNANIR: AMERİKA ÖRNEĞİ |
ARŞ. GÖR. HAKAN SOYDAŞ | ALPHONSE DAUDET’NİN “LA MENTEUSE” HİKÂYESİNİN ALİ NİHAD VE HALİT ZİYA UŞAKLIGİL TARAFINDAN ÇEVİRİLERİ |
HATİCE OĞUZ | TÜRKMEN TÜRKÇESİNDE HÂL EKLERİNİN DÜNÜ VE BUGÜNÜ |
ARŞ. GÖR. BİLAL DEMİR | OKURUN SEYİRCİYE DÖNÜŞÜMÜ BAĞLAMINDA EDEBİYAT SİNEMA İLİŞKİSİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNVEREN KAPANADZE, | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SOSYAL STİLİSTİK VARYASYON |
DOÇ. DR. MUSTAFA AYDEMİR, | BEHÇET ÇELİK’İN SOLUK BİR AN VE DÜNYANIN UĞULTUSU ROMANLARINDA VAROLUŞSAL SORGULAMALAR |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ SEVDA ÖNAL KILIÇ | GARİBNÂME MESNEVİSİ’NİN DÜZENLENİŞİ VE SAYI SİSTEMATİĞİ |
SEVAL ÖĞMEN | ALTUN YARUK SUDUR’DAKİ AÇ PARS HİKÂYESİNİN GÖSTERGEBİLİM AÇISINDAN İNCELENMESİ |
ARŞ.GÖR.HİLAL ŞEN İDE | FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA’NIN “TÜRKÇEM BENİM SES BAYRAĞIM” ADLI ESERİNİN SÖZ DİZİMİ |
ÖĞR.GÖR. SILA TÜRKAY YAVUZEL | YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA HALK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN YERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HÜSEYİN ÖZTÜRK | BİR TABUNUN GÖSTERGEBİLİMSEL İNCELEMESİ:
MORRİS MİCKLEWHİTE VE TURUNCU ELBİSE |
ARŞ. GÖR. AHMET KARADOĞAN | KPSS TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ ALAN BİLGİSİ SORULARININ KONU ALANLARINA GÖRE DAĞILIMININ İNCELENMESİ |
ARŞ. GÖR. ZEYNEP CİN ŞEKER | ÜNİVERSİTELERDE ZORUNLU OKUTULAN TÜRK DİLİ DERSİNİN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ |
ARŞ. GÖR. FETULLAH UYUMAZ | 6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA BULUNAN MİLLÎ MÜCEDELE TEMASININ ÇOCUĞA GÖRELİK İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYSUN ÇELİK | BİR ŞEHİR İKİ KADIN:LEYLÂ HANIM İLE ŞEREF HANIM’IN İSTANBUL’U |
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYSUN ÇELİK | ZEVCE”NİN “ZEVC”İNE AĞIDI, “ZEVC”İN “ZEVCE”SİNE YADİGÂRI:
FERÎDE HANIM DÎVÂNI’NDA EŞİ ALİ RÂİF BEY’İN İZLERİ |
DOÇ. DR. YASİN KILIÇ | TÜRKÇE VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN RETORİK SÖYLEM ALGISI |
DR. FİKRİ AYDEMİR | ÇERKEZ EDEBİYATINDAN BİR TARİHİ ROMAN, TAŞDEĞİRMEN |
DR. ÖĞR. ÜYESİ FATİH VEYİS | 2018 TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMINDA TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ FATİH VEYİS | 10. SINIF OSMANLI TÜRKÇESİ DERS KİTABININ OKUMA VE YAZMA ETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
CANAN NİMET MERT DURAN | METİNDİLBİLİMSEL BİR ÇÖZÜMLEME: YAYLA |
ONUR ÇETİN | OSMANLI MEZAR TAŞLARINA YANSIYAN MEDENİYET VE İNANÇ DÜNYASI: EYÜP ÖRNEĞİ |
ARŞ. GÖR. VELİ KILIÇARSLAN | GÜVEN TURAN’IN “UZAK BİR KIYI” ADLI ŞİİRİNİN OLUŞUM AŞAMALARI |
ARŞ. GÖR. FATİH EKİCİ | YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJİSİ İLE EDEBÎ METİN ÜRETİM UYGULAMALARI: ROMAN VE ÖYKÜ ÖRNEĞİ |
FATMA KORKMAZ HAZAR | MEHMED TAHİR, THE TEACHER OF MUSTAFA KEMAL ATATÜRK FROM BURSA |
MUSTAFA OKCUL | GÜLTEN AKIN’IN POETİKASI |
BETÜL TİFTİK | TÜRKİYE TÜRKÇESİ VE TÜRKMEN TÜRKÇESİ ATASÖZLERİ VD EYİMLERİNDE GEÇMİŞTEN BUGÜNE DİN KAVRAMI |
DOÇ. DR. MELİKE GÖKCAN | BATLAMYUS KOZMOGONİSİNİN KLASİK EDEBİYATIMIZDAKİ BİR YANSIMASI YEDİ İKLİM NAZARİYESİ VE BİR ÖRNEK METİN: “MANZUME-İ YEDİ İKLİM” |
ÖĞR. GÖR. ZÜLAL ŞENOL EBREN | TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL OKUMAYA GÖRE DÜZENLENMİŞ OKUMA ETKİNLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ |
DOÇ. DR. MELİKE GÖKCAN | AYASOFYA TARİHİNE DAİR BİR RİSALE: “TERCÜME-Yİ- TÂRİH-İ BİNÂ-YI ÂYÂSOFYA” |
ARŞ. GÖR. FETULLAH UYUMAZ | TUNCER CÜCENOĞLU’NUN ÇIKMAZ SOKAK ADLI OYUNUNUN İNCELENMESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ERDOĞAN ULUDAĞ | MOLLA CÂMÎ, NÜVİDÎ-Yİ ŞİRÂZÎ VE LÂMİ’Î ÇELEBİ’NİN SALÂMÂN U ABSÂL ADLI MESNEVÎLERİNİN MUKAYESESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ERDOĞAN ULUDAĞ | AHMED RÂSİM’İN “YENİ USÛL MUALLİM-İ SARF (İKİNCİ SENE)” ADLI ESERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HULUSİ EREN | SULTAN ŞAİRLERİN DİLİNDEN SALTANAT |
NAZAN AŞIK | 19. YÜZYILA AİT BİR ŞİİR MECMUASININ TANITIMI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULSAMET ÖZMEN | KLASİK TÜRK EDEBİYATI ESERLERİNDEN DELÎLÜ’L-İBÂD |
ŞEYMA KARACA KÜÇÜK | GÜRSEL KORAT’IN RÜYA KÖRÜ VE JULIAN BARNES’IN BİR SON DUYGUSU ADLI ROMANLARINDA POSTMODERN TARİH ANLAYIŞI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HAMZA KOLUKISA | ABDURRAHİM KARAKOÇ’UN ŞİİRLERİNDE İSLÂM |
ELİF ATALAY | İŞLEVSEL DİL BİLGİSİNİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDEKİ ETKİLİLİĞİ |
DOÇ. DR. MEHRALİ CALP | TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ŞİİR VE ŞİİR EZBERLEMEYLE İLGİLİ EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA |
DOÇ. DR. MEHRALİ CALP | BAĞ FİİLLER BAĞLAMINDA VİRGÜL KULLANIMI |
ARŞ. GÖR. HİLAL ŞEN | FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA’NIN “TÜRKÇEM BENİM SES BAYRAĞIM” ADLI ESERİNİN SÖZ DİZİMİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR GÖKÇE | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN METİN TÜRLERİNİ KAVRAMLAŞTIRMA BİÇİMLERİ VE TÜR FARKINDALIKLARI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ BEKİR GÖKÇE | TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI YETERLİKLERİNE İLİŞKİN UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ |
DOÇ. DR. MEHMET SOĞUKÖMEROĞULLARI | MEHMET ASAF’IN BEYİMİN EDEBİYATA MERAKI ADLI TİYATROSU VE İNCELEMESİ |
DOÇ. DR. AHMET İÇLİ | SULTAN III. MURAD’IN YENİ TÜRKÇE ŞİİRLERİ |
PROF. DR. NESRİN FEYZİOĞLU | KATARTİK (ARINDIRMACI) İŞLEV BAĞLAMINDA MEVLEVÎ ÂYİNLERİ |
FATMA ŞENİZ FEYZİOĞLU | TANZİMAT EDEBİYATININ EKLEKTİK FELSEFESİ (FİKRÎ ARKA PLAN) |
PROF. DR. NESRİN FEYZİOĞLU | ARABA SEVDASI VE İNTİBAH ROMANLARINDAN HAREKETLE SÖZBİÇİMCİ BELAGATTAN TANZİMAT MODERNLİĞİNE GEÇİŞ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERAP UZUNER YURT | ÇEVİRİ RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SIDDIK BAKIR | DARÜRRAHAT MÜSLÜMANLARI VE TÜRK ROMANINDA ÜTOPYA-DİSTOPYA |
DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNVEREN KAPANADZE | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE DİYALEKT |
TUĞBA HAN | ÇOCUK HAKLARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK EĞİTSEL BİR OYUN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI |
DR.ÖĞR. ÜYESİ MÜZAHİR KILIÇ | PEYGAMBER KISSALARI BAĞLAMINDA, HAZRET-İ SÜLEYMAN VE BÜLBÜL KISSASI |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SIDDIK BAKIR | ATSIZ’IN ŞİİRLERİNDE GEÇEN YABANCI DİLLERE AİT KAVRAM İŞARETLERİ |
NİLGÜN EYİGÜN SAY | KAVRAM ÖĞRETİMİNE YÖNELİK BİR OYUN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI |
PROF. DR. LOKMAN TURAN | TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ |
PROF. DR. LOKMAN TURAN | HASAN ALİ TOPTAŞ’IN ‘BEN BİR GÜRGEN DALIYIM’ ADLI YAPITININ ÇOCUĞA GÖRELİK İLKELERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ |
PROF. DR. H. AHMET KIRKKILIÇ | AHTARİ-İ KEBİR’DE TIBBİ TERİMLER |
PROF. DR. H. AHMET KIRKKILIÇ | LEHCETÜ’L-LÜGAT’TA TIBBİ TERİMLER |